Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Apărut în colecţia „Mini-didactica”, volumul face parte dintr-un set de cărţi adresate elevilor claselor 1-3. Concepute special pentru perioada vacanţei, aceste cărţi, conţinînd exerciţii şi teme pentru nivelul clasei respective, îi vor fi de mare folos copilului şi îl vor împiedica să uite materia învăţată în cursul anului. Deşi respectă rigorile curriculare, temele şi sarcinile propuse au o tentă distractivă, aşa că elevul va învăţa, amuzându-se. Cartea îi va dezvolta imaginaţia, dar şi abilităţile de joc, îl va învăţa lucruri şi cuvinte noi, îl va deprinde să rezolve uşor problemele la matematică şi să scrie corect la română, să-şi antreneze capacitatea de a memora. În paginile ei copilul va găsi o seamă de texte interesante, alternate cu glume din folclorul copiilor, cu exerciţii în formă de joc şi cu propuneri de a colora, desena sau confecţiona ceva.
Cartea poate fi un bun şi apropiat prieten copilului nu numai pentru perioada vacanţei, ci şi în timpul întregului an şcolar.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0212 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.