Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Cartea e destinată domnişoarelor, ştiind că fiecare din ele au secrete, pe care nu întotdeauna le pot împărtăşi chiar şi celor mai apropiate prietene, iar dorinţa de a afla, dacă se întîmplă acelaşi lucru şi cu prietena lor este foarte mare. Cu ajutorul acestei cărţi veţi putea să vă îmbunătăţiţi relaţiile cu părinţii şi cu profesorii (iar aceasta, fiţi de acord, este foarte important), să vă împrieteniţi cu băiatul, care vă place, şi, în general să deveniţi cele mai fermecătoare şi mai atrăgătoare, căci unele capitole ale cărţii sînt dedicate artei de a fi frumoasă. E adevărat că deja nu mai aveţi răbdare să începeţi lectura? Nu vă vom obosi cu pălăvrăgeala şi vă vom oferi posibilitatea de a decide singure, cît de interesantă şi captivantă este această carte.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0249 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.